2. Strefa dowozów Nasi kurierzy dowożą dla Państwa posiłki do 7 km od restauracji. Droga liczona jest za pomocą aplikacji Google Maps i odnosi się do całkowitej odległości jaką musi pokonać kurier “od drzwi do drzwi” nie łamiąc przy tym przepisów ruchu drogowego 😉
3. Minimum zamówienia to 30 zł
4. Przyjmowanie zamówienia. Zamówienia przyjmujemy drogą elektroniczną za pomocą strony www.ahimsa.com.pl przez 24 h / dobę. W celu złożenia zamówienia nie wymagane jest założenie konta natomiast potrzebne jest podanie danych w celu realizacji zamówienia. Tu znajdziesz informacje na temat naszej polityki prywatności.
Istnieje możliwość zamówienia telefonicznego od g. 12:00 do 19:45 pod numerem +48 71 344 55 11.
5. Czas realizacji zamówienia. Dokładamy wszelkich starań by Państwa czas oczekiwania na posiłek był jak najkrótszy. Wiele czynników takich jak: warunki atmosferyczne, natężenie ruchu samochodowego w mieście, odległości, liczba klientów oczekujących na posiłek przed Państwem może znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem: +48 71 344 55 11.
6. Koszt dowozu Koszt dowozu wynosi 6 zł.
7. Koszt opakowań. Jedno opakowanie = 1 zł
8. Sposób dostawy. Zamówienia realizowane są przez naszych kurierów.
9. Sposób płatności. Zamówienie można opłacić online za pomocą platformy PayPal lub podczas odbioru u kuriera za pomocą gotówki lub karty płatniczej.
10. Reklamacje. Nabywcy przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 24 godzin od przyjęcia zamówienia od kuriera. Reklamacje dotyczące zamówień należy składać telefonicznie: +48 71 344 55 11 lub za pomocą formularza kontaktowego. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać następujące informacje:
- adres e-mail lub telefon,
- data wystąpienia nieprawidłowości,
- uzasadnienie reklamacji,
- numer zamówienia lub przybliżony czas i wartość zamówienia.
Reklamacji nie uwzględniamy w przypadku gdy kurier nie był w stanie się z Państwem skontaktować z powodu: błędnego podania adresu przez klienta, błędnego podania numeru telefonu przez klienta, braku możliwości wejścia na teren posesji (ochrona, nie działający domofon, agresywny pies etc), brak odpowiedzi na co najmniej 2 podjęte próby kontaktu telefonicznego.
9. Nie dowozimy alkoholu.